Verkkokaupan käyttö- ja toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 1.1.2022 alkaen

Verkkokauppa osoitteessa: www.solory.fi/verkkokauppa

Yrityksen nimi: Solo ry, Y-tunnus: 1600542-0

Osoite: Pieni Roobertinkatu 16 A (5 krs), 00120 Helsinki, Finland

Puh. +358 (0)40 769 7100, e-mail: info@solory.fi

myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksupalvelut

1. Paytrail

Solo ry:n verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Kun maksat tilauksen Paytrail-verkkopalvelun kautta näkyy tilauksen vahvistusviestissä sekä maksutositteessa maksutapana: Maksutapa: Paytrail.

Paytrailin kautta verkkokaupassa käytössäsi on seuraavat maksutavat

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Alisa Yrityslasku, Walley, OP Lasku ja OP Tililuotto

3. Korttimaksaminen: Visa, Mastercard ja American Express

4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Siirto ja Apple Pay

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää ajantasalla ja toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla valittuasi sinulle sopivimman maksu- ja toimitustavan. 

Toimitamme fyysisten CD-levyjen tilaukset postitse Suomen Postin välityksellä (kirjeenä tai postipakettina) kirjaamattomana toimituksena. 

Posti- ja käsittelykulut (fyysiset tuotteet) kohdalla lisätään/valitaan ostoskorissa seuraavasti:

1 - 3 tuotetta / tilaus: 7.00 €

Toimitusaika

Yleisimmät (fyysisten CD-tuotteiden) toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja tilauksen maksusuorituksen saatuamme toimitustavasta riippuen keskimäärin 7 päivää. Postitamme sisällön 1-2 arkipäivän kuluessa siitä kun maksusuoritus näkyy tilillämme (otathan mahdollisen maksupalvelun sekä pankkiviiveen huomioon).

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@solory tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Fyysinen tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Palautusosoite:

Solo ry

Pieni Roobertinkatu 16 A (5 krs)

00120 Helsinki, Finland

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme alkuperäisen lähetyksen /tilauksen koko maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla alla mainittuun puhelinnumeroon +358 (0)40 769 7100. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.